Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mogen

12. 5. 2012 14:18
Příjel jsem,

viděl jsem, nestačilo mi a přijel bych znovu :-) Byl to parádní koncert. Škoda, že nejspíš poslední příležitost v životě.

1 0
možnosti

SKAtroSKA

24. 5. 2012 9:52
Re: Příjel jsem,

Přesně proto jsem tam zamířil, a vyplatilo se. Naprosto souhlasím.

0 0
možnosti

Bouše

12. 5. 2012 13:14
Doufám, že dali i 'Hot Rockin''. Ta rozpohybuje i mrtvolu.

:-) R^

0 0
možnosti

ladyevil_cz

12. 5. 2012 11:56
:)

R^

0 0
možnosti

SKAtroSKA

24. 5. 2012 9:52
Re: :)

Díky. :-)

0 0
možnosti

laser-man

12. 5. 2012 9:05
Rob Halford - krátký profil.

Zde něco z historie frontmena Judas Priest: http://rucka.blog.idnes.cz/c/206963/Rob-Halford-metalovy-buh.html

1 0
možnosti

Fidozasne

12. 5. 2012 9:34
Re: Rob Halford - krátký profil.

Pěkné čtení....já si vždy vzpomenu, jak jsem poprvé viděl i nějaké obrázky ke kapele, kterou jsem znal jen po zvuku a jak jsem valil oči co je to za "chcípáčka" (nic ve zlém, mám ho rád, jen mi nenaběhl jiný výraz::) ). Painkiller je pro mne nejlepší metalové album co znám, i tehdy jsem byl překvapen, ne vizuální stránkou kapely, tu jsem již dobře znal, ale tím co jsem slyšel, neboť to vypadalo, že svého vrcholu dosáhla skupina kolem osmdesátého roku a najednou se mi z repráků valila tahle krásná bouře...jdu si hned, alespoń kousek pustit..

0 0
možnosti

Fidozasne

12. 5. 2012 5:19
Asi jsem měl smůlu

ale vychytal jsem vždy koncerty, kdy forma především kytaristů byla mírně řečeno diskutabilní, takže Judas radši z kompaktů....Fotky pěkné, je super, že se na tomhle druhu hudby dneska sejde taková návštěva R^

0 0
možnosti

SKAtroSKA

24. 5. 2012 9:53
Re: Asi jsem měl smůlu

Díky za pochvalu, jinak se už sejde tolik lidí opravdu jen na těch největších koncertech a festivalech, jinak je to slabší než před lety.

0 0
možnosti

avg

12. 5. 2012 0:12
Asi nejkrásnější fotky, co jsem viděl z tohoto koncertu.

Jinak byl to asi nejlepší koncert, na kterém jsem kdy byl. \.m./

0 0
možnosti

ExPat

12. 5. 2012 0:52
Re: Asi nejkrásnější fotky, co jsem viděl z tohoto koncertu.

Já jsem je viděl 1984 v Madison Square Garden, a musím říct že jsem nikdy od té doby nic podobného nezažil.

To bylo totální šílenství.

A ta muzika ... Už je to 28 let a Defenders of the Faith si hraju v autě aspoň jednou za měsíc :)

Koncert zavídím, od té doby se mi už nikdy nepodařilo je znovu vidět.

R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1986x
Chceš být hlupák? Snaž se, máš velkou konkurenci...